פרגולות אלומיניום תלויות

על כך אנו יכולים להסכים אתכם באופן חד משמעי – פרגולות מספקות לא רק עיצוב ויופי למראה הגינה או לחילופין למראה המרפסת. הן גם מספקות הצללה יוצאת מן הכלל (ואם מדובר על פרגולה חשמלית אז מדובר על הצללה מלאה). דבר הנוסף ההופך פרגולות העשויות מאלומיניום ליוצאת מן הכלל היא העובדה שהן ניתנות לתלייה. לקוחות רבים שואלים אותנו ובצדק מתי אנו חושבים שכדאי לבצע תליית פרגולה?

פרגולת אלומיניום תלויה

מתי אנו מבצעים תליית פרגולה?

אנו בסוככי תבל מבינים בתחום סוככים על כל בוריו וממליצים לקהל לקוחותינו ליהנות מאפשרות של פרגולות אלומיניום תלויות כך שיהיה ניתן לנצל באופן המרבי ביותר את שטח הגינה או המרפסת. בדרך כלל אנו ממליצים לבצע את התלייה הנ"ל כאשר מלכתחילה מדובר על שטח קטן. כמו כן, יתרון נוסף הנמצא בשיטה הנ"ל היא העובדה שאם מדובר על משטח ריצוף שפוחדים שיפגע, ניתן למנוע זאת על ידי תלייתה של הפרגולה.

כיצד תוכלו לסמוך עלינו?

אנו מבינים את החשש שקיים ללקוחותינו שמה הפרגולה אותה רצו לא תצא להם על הצד הטוב ביותר. חשוב לנו לציין שאני בסוככי תבל עוסקים בתחום למעלה משלושים שנה ויש לנו שפע של ניסיון בתחום. אנו מציעים פרגולות אלומיניום במחירים מאוד אטרקטיביים ונוחים כאשר אנו לוקחים במינימום כ-600 ₪ עד 2000 ₪ למטר לבניית של פרגולה. מעבר לכך, במידה והלקוח יהיה מעוניין לצבוע את הפרגולה בכל צבע וגוון – הדבר יהיה ללא תוספות תשלום.