פרגולות אלומיניום מחיר

אם בעבר לא יכולנו לשבת בחוץ בשעות חמות או כאשר מטר גשם פקד אותנו, הרי שכיום אנו יכולים לעשות את הדברים הללו וזהו במידה מסוימת מובן מאליו בזכות הפרגולות ולא סתם פרגולות אלא פרגולות  אלומיניום. אנו בסוככי תבל מאמינים שעל ידי הקשבה, וקו אסתטי ייחודי לכל לקוח נוכל להמשיך להוציא לקוחות מרוצים ולהמשיך להוביל בתחום הפרגולות וכן גם סוככים בדיוק כפי שאנו עושים במהלך השנים האחרונות.

פרגולה מאלומיניום – יתרונות

רגע לפני שאנו נספר לכם מה חברתנו יכולה לעשות עבורכם, בואו קודם נתייחס ליתרונות שיש לפרגולה העשויה מאלומיניום. אלומיניום, לעומת עץ, היא בעלת עמידות הרבה יותר גבוהה בכל הנוגע לנזקי מזג האוויר השונים (רטיבות, לחות, שמש קופחת אשר גורמת לצבע העץ לדהות) וכן גם בכל הנוגע אל הטיפול בפרגולה. פרגולת אלומיניום דורשת טיפול מינימאלי. מעבר לכך, הרכבת הפרגולה הנ"ל היא הרבה יותר קצרה מאשר פרגולת עץ. חשוב לנו לציין שכאשר חברתנו "סוככי תבל" עומלת ושוקדת בהתקנת פרגולת אלומיניום בבית הלקוח היא עושה זאת באמצעות מערכת שאין בה שום פלסטיקה (כלומר, איכות גבוהה יותר). כל הצירים והמחברים הינם מאלומיניום ואילו הברגים מהחומר האיכותי – נירוסטה.

פרגולת אלומיניום

מחירים

אנו ב-"סוככי תבל" יודעים שהפרמטר המרכזי שלכם בעודכם מתלבטים האם לרכוש פרגולת אלומיניום הוא פרמטר של המחיר. אנו נחשבים כחברה מובילה בתחומנו ואנו מציעים לקהל לקוחותינו מחירים הוגנים ומשתלמים שהינם: 600 ₪ – 2000 ₪ למטר. מעבר לכך, במידה והלקוח מעוניין לצבוע את הפרגולה שלו לכל צבע שיבחר – הדבר איננו כרוך בתשלום נוסף. מעבר לכך, חשוב לנו לציין שהגינו מסגרת פרופיל יוצאת מן הכלל שנקראת U  והיא גם בצורת האות U. אנו שוקדים ימים ולילות על מנת לייצר עיצובים מקסימים של פרגולות ואנו דוגלים בקו אסתטי כך שכל לקוח מקבל עיצוב מיוחד לפרגולה שלו.