עלות פרגולת אלומיניום

אתם מכתתים רגליים מחנות אחת לשנייה. תוהים מה לעשות, איזו פרגולה לבחור? הרי יש כל כך הרבה סוגים. אתה אומר דבר אחד, אשתך אומרת דבר אחר וביחד נשאר לכם לעשות רק דבר אחד – להתבלבל. אנחנו שואלים שאלה פשוטה: למה? למה לכם להתבלבל כאשר הבחירה היא מובנת מאליה – פרגולות אלומיניום. אנו, חברת "סוככי תבל" עוסקים בתחום סוככים כבר למעלה משלושים שנה ובשל כך, אנו יודעים כבר או שניים על התחום.

פרגולות אלומיניום מתכוננות (או רגילות – לבחירתכם בלבד) חובות בתוכן יתרונות רבים המאפשרים לבוחרים בהם פשוט ליהנות נטו מהמוצר. בואו ניתן לכם מספר דוגמאות. ראשית כל, התחזוקה. כאשר מדובר על פרגולות מעץ, על מנת שהעץ יישמר ויראה טוב, יש לבצע פעולות תחזוקה החל (כמו: צביעת העץ כל תקופה), פרגולת אלומיניום דורשת מינימום תחזוקה ויופייה לא נשחק במהלך השנים. מעבר לכך – המחיר. מחירי העץ בעולם ממשיכים לעלות והדבר משפיע באופן ישיר על המחיר שאתם תשלמו על פרגולה מעץ כאשר פרגולת אלומיניום לא נופלת לא ביופייה ואיכותה ממנה, לא חבל?

פרגולת אלומיניום

עלויות פרגולות אלומיניום – מהו המחיר אצלנו?

אנחנו יודעים, אתם בוודאי רוצים לדעת מהו המחיר שתקבלו אצלנו. אז ראשית כל נאמר לכם שאנחנו חברה הדוגלת לא רק במקצועיות הן במוצרים שאנו משווקים והן בדרך שאנו בונים אותם אלא גם במחירים ההוגנים והמשתלמים שאנו מציעים לקהל לקוחותינו. אנו מציעים כ- 600 ₪ (מינימום) עד 2000 ₪ (מקסימום שתמצאו אצלנו בחנות) למטר. מדובר על מחירים אטרקטיביים. מעבר לכך, במידה וצבע פרגולת האלומיניום לא נראית לכם או לא משתלבת היטב עם עיצוב הגינה/המרפסת כפי שאתם רוצים – אין שום בעיה. אצלנו המחיר כולל גם צביעה של הפרגולה בצבע שאתם תבחרו. אנו מזמינים אתכם להתרשם מהתמונות שבאתרנו כי כפי שאמרו לפנינו – אין טוב ממראה עיניים!