חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוככים למרפסת

סוככים למרפסת,לחלון ולגינה בהתאמה אישית

סוכך למרפסת, חלון וגינה למעשה צריך להיות מותאם אישית, כדי שיתאים בדיוק לגודל,עוצמת השמש, הגשם והרוחות ,רמת הפרטיות הנדרשת והעיצוב. האפשרויות רבות ולעתים מבלבלות ואנו נשמח לעזור עם כל שאלה וכל התלבטות ואפילו לספק לכם הדמיה דיגיטלית שתמחיש לכם איך הסוכך שלכם יראה.

 

היתרונות הבולטים של סוככים למרפסות

התאמה לכל מרפסת ולכל בית

מרפסת בבית משותף, גינה פרטית או חלון בודד, סוככים הם סוג ההצללה עם הגמישות והאפשרויות הרבות ביותר.

הגנה מלאה מקרני השמש הישראלית

השמש הישראלית בעלת עוצמה לאורך כל השנה, סוככים מספקים הגנה מלאה בכל העונות. 

פתרון זול, קל ומהיר

בגלל הפשטות שלו, בגלל העובדה שהוא עשוי בדרך כלל מבד ובגלל שהוא אינו מצריך אישור עירייה, סוכך הוא הפתרון הפשוט והקל ביותר.

שליטה באור ,בצל וברמת הפרטיות

סוכך יאפשר לכם שליטה מלאה באור ובצל בכל זווית של שמש,לקפל למינימום או לפתוח למקסימום לכל אווירה.

חסכון משמעותי בחשמל

לרוב המרפסת צמודה לסלון. סוכך למרפסת שמש ימנע מקרני השמש לחדור אל תוך הבית, יפחית את ההתחממות ויוזיל את עלויות הקירור.

תחזוקה נמוכה

בדים בעלי עמידות גבוהה בשמש, אינם מושכים אבק ובעלי אורח חיים ארוך,קיפול הבד לתוך קסטה מאפשר הגנה מלאה מנזקים, מנועים וחיישנים איכותיים

בתכנון סוכך שמש למרפסת נלקחים בחשבון:

סוכך שמש למרפסת

כיווני המרפסת – השמש מכיוון מזרח למשל עשויה להיות טורדנית בבוקר, שמש מהכיוון הדרומי תכניס יותר חום, כיוון מערב מתאפיין ברוחות חזקות וכיוון צפון עשוי להזדקק לחיזוק של תאורה ולבדים יותר עמידים לעובש. 

מבנה המרפסת – יש לקחת בחשבון בעת התכנון: קירוי חלקי עמודים ומעקות,גובה ומידות המרפסת,אם יש גג קיים ואם כבר קיימת פרגולה.

חשמלי או ידני? – מבנה המרפסת והגישה לסוכך עשויים לקבוע אם כדאי מנוע ושלט או מספיקה ידית מנואלה.

התאמה לעיצוב הקיים – התאמה לסוכך במרפסת השכן למשל יכולה ליצור מראה אחיד ונעים יותר לכם ולסביבה, גם התאמה לעיצוב הקיים בבית.

סוגי סוככים מומלצים למרפסת:

סוכך זרועות – מתאים למרפסת שמש,מסייע בהצללה בלבד ולא יעיל לגשם או רוחות חזקות,מאופיין בקו עיצובי עשיר – מתאים למרפסות עד 5 מטר. 

מרקיזה – מאוד פופולרי מכיוון שמתאים לכל ימות השנה, רמת הצל מושגת גם ע"י צבע הבד – ירוק אפור אדום מומלצים. גם חשמלי וגם ידני.

סוכך מסילות –  זהו אחד הסוככים החזקים והעמידים, מסילות האלומיניום מבטיחות יציבות והצללה בכל מזג אוויר והבד דראלון מונע כניסה של שמש וגשם, עוד בד מומלץ הוא שמשונית העמיד – מתאים למרפסות שמש גדולות מאד, מעל ל-12 מ"ר. בעל עיצוב חדשני ומנגנון חשמלי.

סוכך מסך– יורד מכיוון התקרה אל המעקה, מנגנון הפעלה חשמלי. טוב למרפסת שקרני השמש מגיעות אליה מהצד, דומה לסגירת מרפסת אך עם פתח – למרפסת עד 5 מטר.

סוכך קבוע – פופולרי מאוד, נותן מענה 365 יום בשנה עם עמידות יוצאת דופן, ללא חלקים נעים וללא תוספות חשמליות הוא כמעט לא דורש תחזוקה כלל, התשתית עשויה מתכת אל חלד, מכוסה בשמשונית שהיא ברזנט אטום – נפוץ במרפסות גדולות,כניסות לבניינים משותפים,מבנים ציבוריים וכן חניות וגינות הצמודות לבית פרטי.מגיע בשלל עיצובים ייחודיים הכוללים עבודת פירזול ברזל ייחודית.

סוככים מומלצים למרפסת
סוכך למרפסת - ברזנט כחול

סוכך למרפסת נגד גשם:

התקנה של סוכך למרפסת נגד גשם (גגון למרפסת) היא פשוטה ומהירה, אין צורך להתחיל להוציא אישורים מהעירייה, הם אינם מתעופפים ברוח, הבד עמיד ביותר לרוח וגשם ולכן הם עמידים במזגי אוויר קרים וסוערים.ניתן לבחור אותם במגוון של עיצובים, סוכך נגד גשם, יהפוך את המרפסת שלכם לחדר נוסף, יעיל ואהוב בבית.  

גגון למרפסת / סוכך קבוע – יהיה הבחירה הראשונה בין סוככים נגד גשם כפי שציינו למעלה, זהו סוג סוכך חזק מאוד,עשוי מתכת שאינה מחלידה, עמיד ברוחות חזקות ובד השמשונית הנו עמיד באופן מוחלט נגד גשם ולאורך שנים רבות. גגון קבוע למרפסת אינו מכיל חלקים נעים או צירים, דבר המוסיף עמידות ומוריד את רמת התחזוקה למינימום.

סוכך מרקיזה– מהווה ההמלצה השניה לסוכך יעיל נגד גשם בשל חוזקו ועמידותו והוא אינו אוגר מים.

בדים לסוככים – סוגים וצבעים

בדי הסוככים עמם אנו עובדים ב׳סוככי תבל׳ ,עמידים בפני השמש הגשם ופגעי האקלים בישראל ומעוצבים על פי האופנה האחרונה. כדאי להתאים את סוג הבד לסוכך בהתאם לאופן השימוש והמיקום, להלן סוגי הבדים: 

שקופית קודמת
שקופית הבאה
שקופית קודמת
שקופית הבאה

בד דארלון

בד הארוג בצפיפות וידוע כאיכותי מאד וברמה גבוהה, הוא שומר על הצבע שלו לאורך זמן ומכיוון שהוא בעל ציפוי טפלון, הוא גם מונע חדירת גשם אל החלל הנמצא מתחתיו.

אם אתם מבקשים לשמור שהמקום מתחת לסוכך יישאר מוצל בזמן שמש ויבש בזמן שיורד גשם, זה הבד המתאים למשימה. בד הדרלון מיוצר באוסטריה על ידי חברת סאטלר תחת תנאים אירופאים קפדניים, מיובא לארץ ומשמש כחומר קירוי איכותי בהקמת סוככים מסוגים שונים.1

בד רשת

הבד נקרא כך משום שיש בו חורים זעירים היוצרים מעין מבנה רשת. בשמו המקצועי הוא נקרא Rrflect Air .

זהו בד איכותי ומתאים במקרים בהם מתבקשת אווריריות בסוכך וכמו כן, שיחדור אור רב דרכו.לבד הרשת שני יתרונות בולטים: הוא עמיד במים (אך לא חסין מים מכיוון שיש לו חורים קטנים) והוא בעל אפקט קירור ויכול להוריד את טמפרטורת החלל שמתחתיו בכ 10 מעלות צלזיוס.  גם בד זה מיוצר באירופה בחברת סאטלר, תחת אותם תקנים מחמירים.

בד שמשונית

בד שמשונית הוא בד בעל שלוש שכבות כשכל אחת מהשכבות מצופה ב pvc . מכיוון שכך, הבד נחשב לעמיד ביותר, אפילו לאורך שנים ואפילו כאשר תנאי מזג האוויר קיצוניים ביותר, אם זה בטמפרטורות גבוהות מאד או נמוכות מאד, גשם, ברד וסופות.

הבד נחשב כגמיש ביותר ורבים מהמתקינים סוככים, אוהבים להשתמש דווקא בו. החיסרון היחידי שאולי ניתן למצוא בו, הוא העדר מנעד רחב של גוונים.

אלמנט עיצובי מדרגה ראשונה

סוככים מספקים צל, הגנה מפני השמש, הגשם, הרוחות והברד ויכולים לשמש גם לצורך סגירת חלל לפרטיות מקסימלית. אך בנוסף לפעולות השימושיות, יכול הסוכך להיות אלמנט עיצובי דומיננטי המוסיף הרבה חן.

סוכך בעזרת תכנון נכון ומקצועי וגם הדמיה במקרה הצורך, יכול לשדרג את המראה של מרפסת הבית, הגינה או חלונות הבית, להענקת מראה אלגנטי ויוקרתי,כפרי או אורבני, סגנון איטלקי או אוריינטלי וכו', אתם מוזמנים אלינו להתרשם משלל הדוגמאות בתצוגה .

גלילה לראש העמוד

זיפרול ®ZipRoll

* מתנה לרגל השקת המוצר – קסטה מלאה וצבע לבחירה ללא תוספת תשלום! *עד גמר מלאי(שווי 2500)

זיפרול ®ZipRoll

* מתנה לרגל השקת המוצר – קסטה מלאה וצבע לבחירה ללא תוספת תשלום! *עד גמר מלאי(שווי 2500)

Call Now Button דילוג לתוכן