כיצד תוכל לשבת בגינה שלך בקיץ?

מכיר את זה שאתה יושב בגינה שלך, נהנה מכוס של מיץ, השמש מסנוורת אותך ואז, בלי כל התראה מוקדמת אתה מבחין בזווית העין שהשכן שלך עושה בדיוק אותו הדבר רק עם הבדל אחד קטן אך משמעותי – בלי להסתנוור? מכיר את הסיטואציה? רגע, אם אתה מכיר את הסיטואציה איך אתה לא מחליט לבצע שינוי?
אנו רוצים שתשב בבית ותרגיש שביתך – הוא מבצרך, כלומר, שתהנה מהפריטים שיש ברשותך בבית, אלו שהשקעת בהם כסף. ראשית כל, על מנת שרכישתך תתבצע על הצד הטוב ביותר, אנו חשוב שתגדיר לעצמך מהם הציפיות שלך מהסוכך כך שכאשר תגיע אלינו נוכל לדעת מהו המוצר הטוב ביותר עבורך. במידה ואינך כל כך בטוח מה חשוב לך ומה לא, תסביר לנו ואנו כבר נוביל אותך אל עבר הסוכך הטוב ביותר.

img

גלריית עבודות

סוכך נפתח – אילו אופציות עומדות בפנייך?

סוככים נפתחים מעניקים לך מספר אפשרויות עבור סגירות חורף או קיץ. האפשרות הראשונה היא סוכך זרועות מתקפל. סוכך זה עשוי מיריעה אשר נגללת והיא יכולה להיות בעלת שתי זרועות או יותר, תלוי מהו גודל הסוכך שתצטרך. זרועות אלו מותחות את הבד ומאפשרת לך בעודך יושב בגינה ליהנות מצל מלא. אפשרות נוספת היא אפשרות פופולארית הנקראת מרקיזה. מדובר על סוכך יחסית קטן ומשתמשים בו כאשר מעוניינים להשיג הגנה היקפית של חלונות מפני גשם או שמש, לדוגמא: בכניסה לבית.

אולי יעניין אותך:

מי אנחנו?

אנו חברת "סוככי תבל", נמצאים בתחום כשלושים שנה ואם נדבר קצר ולעניין – אנו מעניקים שני דברים מרכזיים ההופכים אותם למובילים בתחום – סוככים באיכות גבוהה לצד מחירים הוגנים ומשתלמים. הקלק כבר כעת על גלריית התמונות שלנו ותוכל להתרשם גם עתה. אנו מצפים לשמוע ממך בהקדם ולאפשר לך ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר.

צור קשר