יש לך פרגולה אבל אין לך סוכך?

תתחדש, מגיע לך מזל טוב. סוף כל סוף יש לך פרגולה שתוכל לאפשר לך לשבת בגינה או במרפסת הביתית שלך. איך אתה שומר על הפרגולה? אתה לא שומר? דע לך, שאם אינך שומר על הפרגולה שברשותך והיא חשופה באופן קבוע לנזקי מזג האוויר השונים (בין אם מדובר על השמש הקופחת ובין אם מדובר על הגשם השוצף בחודשי החורף) הדבר עלול לעלות לך ביוקר ומהי הכוונה? ובכן, כל כמה חודשים יש לבצע טיפולי תחזוקה בפרגולה, כאלו שיאפשרו לה להישאר בעלת יופי וברק. בהעדר טיפול זה עץ הפרגולה (הכוונה היא בעיקר לפרגולות מעץ הזקוקות לטיפול באופן קבוע) עלול להירקב, להתנפח ולהיראות הרבה פחות טוב ממה מכפי שנראה כשרכשת אותו, לכן אתה זקוק לסוכך מסוג סוכך לפרגולה.

סוככים לפרגולה

גלריית עבודות

סוככים לפרגולה

 

הגיע הזמן שתנצל את הפרגולה והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות סוכך לפרגולה. עומדות בפנייך מספר אפשרויות מרכזיות והן: סוכך מסילות וסוכך מקריזה. סוכך מסוג מרקיזה מיועד לשימוש בכל מזג אוויר, כלומר, מתאים לכל עונות השנה. סוכך זה מיועד לא רק בשביל פרגולות אלא גם להגנה של מרפסות, מפני כביסה, חלונות וכדומה.

סוכך זרועות היא אופציה נוספת העומדות בפנייך כאשר אתה מעוניין להגן על הפרגולה. מדובר על סוכך מתקפל הוא בא עם שתי זרועות או יותר (הכל תלוי בהתאם לגודל של הפרגולה). ידיות אלו מותחות את הבד והן פשוטות מאוד להרכבה. תוכל להתרשם מסוגי הסוככים שברשותנו ולהחליט איזה סוכך מתאים לך. במידה ואינך יודע מהו הסוכך הטוב ביותר לפרגולה שלך, הצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור לך.
חברתנו "סוככי תבל" נמצאת כשלושים שנה בתחום ובשל כך ניתן להשיג אצלנו את המוצרים האיכותיים ביותר, צוות מקצועי ומחירים אטרקטיביים ומשתלמים.

 

צור קשר